علی پوررادی در هشتمین نشست سالانه نمایندگان شورای‌ عالی آموزش‌ و ‌پرورش در استان ها:

شورای‌ عالی آموزش‌ و ‌پرورش به عنوان یک محل تخصصی و حرفه‌ ای در تحقق سند تحول بنیادین جایگاه بسیار مهمی دارد

سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر نظام تعلیم و تربیت، یک محل تخصصی و حرفه‌ ای در تحقق سند تحول بنیادین نیز جایگاه بسیار مهمی دارد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در هشتمین نشست سالانه نمایندگان شورای‌ عالی آموزش‌ و ‌پرورش در استان ها، گفت: تبریز مهد علم، ادب و فرهنگ است و قطعا حضور شما پیشتازان علم و معرفت در تبریز مایه خرسندی و مباهات خواهد بود و امیدوارم خروجی این نشست در پیش برد اهداف بلند و متعالی دستگاه تعلیم و تربیت موثر، مثبت و ماندگار باشد.

 سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش به‌ عنوان مرجع سیاست‌گذاری در حوزه آموزش عمومی و متوسطه وظایف بسیار سنگینی را بر عهده دارد اما چیزی که مشخص است فعالیت امروز شورای عالی با گذشته بسیار متفاوت تر و نظام مند تر است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه شما عزیزان به عنوان نمایندگان استانی شورای عالی در خط مقدم فعالیت های آموزشی استان ها هستید قطعا نظرات و بررسی های میدانی در شکل گیری سیاست مناسب تعلیم و تربیت در سطح کلان بسیار موثر خواهد بود.

پوررادی با بیان اینکه مشورت، یکی از اساسی‌ترین مفاهیم مورد تاکید در اسلام است، افزود: این مورد در حوزه آموزش و پرورش به جهت پیچیدگی ها و حساسیت اهمیت دو چندان پیدا می کند و این شورا به عنوان یک محل تخصصی و حرفه‌ ای در تحقق سند تحول بنیادین نیز جایگاه بسیار مهمی دارد.